תמיכה

איך ניתן להיכנס ולהתנסות עם המערכת והאם זה עולה כסף?

בחר את את החבילה המתאימה לך ועדכן נתונים כגון: שם ומייל. ProperTime תשלח לך אוטומטית שם משתמש וסיסמא ותוכל להתחבר למערכת (מומלץ לשמור על המייל שמתקבל מהמערכת למקרה שתשכח). ניתן להתנסות במערכת למשך חודש ללא עלות.

 המשך קריאה ->

האם ProperTime היא קובץ אקסל, או מערכת ניהול שעות מלאה?

ProperTime היא מערכת אינטרנטית מקיפה לאיסוף וניתוח שעות העובדים.

 המשך קריאה ->

איזה שפות ממשק מציעה המערכת?

כיום אפשר להפעיל את המערכת בשפות עברית ואנגלית ע"י בחירת השפה הרצויה בכניסה למערכת. בעתיד נציע שפות נוספות. אם יש לכם צורך בשפה כלשהי שעדיין אינה נתמכת במערכת, אתם מוזמנים לכתוב לנו.

 המשך קריאה ->

איך העובדים מדווחים על יום עבודה?

 מכל מחשב אשר מחובר לאינטרנט. כל משתמש מקבל שם משתמש וסיסמא ונכנס למערכת. ProperTime Client-אפליקציה היושבת על "שולחן העבודה" במחשב. כניסה מהירה ואינטואטיבית ומיועדת בעיקר  לבעלי ריבוי משימות בעבודתם השוטפת. ProperTime Mobile-המערכת מותאמת לדיווח מכל טלפון סלולארי התומך בגלישה באינטרנט.

 המשך קריאה ->

האם יש צורך בקנייה או בהורדה של תוכנה?

ProperTime הינה תוכנת SaaS אין צורך בהתקנה של תוכנות, המערכת מאחסנת את המידע על השרתים שלה והמידע מאובטח ופרטי שלך. כל מה שעלייך לעשות הוא להזין נתונים למערכת, לרשום שם משתמש וסיסמא ולהתחיל להשתמש.

 המשך קריאה ->

באילו דפדפנים אפשר לעבוד עם מערכת ProperTime?

מערכת ProperTime עובדת ב-Internet Explorer 6+, Firefox 2+, Chrome 2+ ו-Safari 3+. למעשה, היא עובדת גם בדפדפנים נוספים ופחות מוכרים. אם בכל זאת אתם נתקלים בתקלה כלשהי, נשמח אם תספרו לנו עליה.

 המשך קריאה ->

מתי אוכל להריץ דו"חות ואילו סוגי דו"חות קיימים במערכת?

הדוחות מופקים באופן מיידי און-ליין על פי החתכים שיוגדרו על ידך. הדו"חות מופקים בנושאי נוכחות והיעדרות וכן בנושאי חיובי לקוחות. בהתאם להרשאותך, תוכל לצפות בנתוניך ונתוני עובדיך.

 המשך קריאה ->

איך ניתן לנהל היעדרויות?

ניתן לנהל היעדרויות על כל סוגיה בניהול מערכת בהתאם לשלבים הבאים: שלב ראשון- יש לעדכן במסך "לקוחות" את שם החברה שלכם. שלב שני- יש לעדכן במסך "פרויקטים", פרויקט בשם "היעדרות" שלב שלישי- יש לעדכן משימות היעדרות לפי הצורך כגון: מחלה/חופשה/מילואים/בדיקות  וכיו"ב. שלב רביעי- יש לסמן וי עבור כל משימת היעדרות  בעמודת "משימות היעדרות".

 המשך קריאה ->

מה עושים אם עובד שוכח להקליד שעות?

העובד יכול להיכנס למערכת בכל עת ולהשלים דיווחים רטרואקטיביים.

 המשך קריאה ->

איך מכניסים נתונים למערכת כגון עובדים משימות ועוד?

ProperTime הינה מערכת קלה להבנה, אינטואטיבית ופשוטה להטמעה. ניתן להיכנס לניהול מערכת, לבחור רשימת עובדים ובלחיצת כפתור להוסיף עובד חדש. כנ"ל עבור רשימת משימות, הוספת משימה חדשה וקישורה לעובד הרלוונטי. לקבלת עזרה נוספת לחץ כאן.

 המשך קריאה ->

איך ניתן לשנות סיסמא?

ניתן לעדכן סיסמא בקלות. יש להיכנס לרשימת עובדים בניהול מערכת, לבחור עובד, להיכנס לערוך ולשנות סיסמא.

 המשך קריאה ->

יש לי עובדים בכמה אתרים שונים. איך אני עוקב אחרי הדיווחים מכלל האתרים? האם יש צורך בתשלום על מספר אתרים?

כמערכת אינטרנטית ProperTime מאפשרת למשתמשים השונים להתחבר בעזרת אותו שם משתמש וסיסמא מכל מחשב עם אינטרנט, בלי מגבלה על האתר בו הם נמצאים כעת. אין צורך בהגדרת חשבון נוסף – החשבון זמין לכל האתרים.

 המשך קריאה ->

אם יש לי לקוחות אשר מקציבים מראש שעות עבור פרויקט מסוים. האם אפשר להגדיר מראש במערכת?

במערכת יש פונקציה של ניהול בנק שעות בדיוק עבור צורך זה. ניתן לתקצב פרויקטים. המערכת תחשב את שעות העבודה עבור הפרויקטים וכן תתריע במיליים על ניצול השעות.

 המשך קריאה ->

מהי מערכת פרופרטיים?

מערכת פרופרטיים הינה מערכת שעון נוכחות אשר מספקת לעובדי הארגון דרך נוחה, קלה, יעילה ומשתלמת לדווח את שעות העבודה והמשימות אותן הם מבצעים במהלך יום העבודה. מעבר למגוון האפשרויות שמציעה מערכת פרופרטיים לארגונים אשר מחפשים שעון נוכחות, המערכת מאפשר מעקב מדוקדק אחר יעילות העבודה הארגונית ומאפשר שיפור תהליכים, חיסכון כספי, הגדלת הרווחיות וצמצום משמעותי של […]

 המשך קריאה ->

הדרכה על חבילת נוכחות

לקבלת קובץ הדרכה מפורט בנושא ניהול ודיווח נוכחות לחץ כאן. נשמח לסייע בטופס צור קשר או בטלפון 03-5733133

 המשך קריאה ->

הדרכת ניהול משימות, פרויקטים ונוכחות

לקבלת קובץ הדרכה מפורט בנושא ניהול ודיווח משימות ופרויקטים לחץ כאן. נשמח לסייע בטופס צור קשר או בטלפון 03-5733133

 המשך קריאה ->

facebook twitter linkedin